Wat is uw retourbeleid?

Laten we eerlijk zijn: kopen via internet kan moeilijk en tijdrovend zijn. Daarom hebben we een probleemloos proces geïntroduceerd met een retourbeleid van 100 dagen voor uw bestelling (lenzen op sterkte zijn ook inbegrepen).

RETOUR elk product van SmartBuyGlasses binnen 100 dagen na ontvangst van uw bestelling:
→ Volledige restitutie wordt aangeboden voor product(en) in ongebruikte staat en met originele verpakking van SmartBuyGlasses.
→ Alle enkelvoudige, progressieve brillen op sterkte kunnen alleen worden geretourneerd als ze in ongebruikte en originele staat zijn

Hoe te retourneren?

Dien hier eerst je retouraanvraag in. Wij sturen u dan binnen 12 uur de retourbon toe.

Als u een bril wilt ruilen, laat ons dan in het formulier het nieuwe modelnummer weten, zodat wij een ruiling voor u kunnen verwerken.

100% retourbeleid

Als je om wat voor reden dan ook niet helemaal tevreden bent met je bestelling, bieden we je graag een restitutiebeleid van 100 dagen, ingaande op de dag dat je je bestelling ontvangt. Houd er rekening mee dat de volgende regels moeten gelden voor het product of de producten die u wilt retourneren:

1. Het (de) product(en) MOETEN ongebruikt worden geretourneerd, met alle originele verpakking en met alle authenticiteitslabels en fabriekszegels er nog aan.

2. Indien u contactlenzen heeft gekocht, dienen de lenzendoosjes ongeopend en in originele staat te zijn.

3. Alle retourzendingen worden bij aankomst gecontroleerd en er wordt GEEN volledige terugbetaling gegeven als het product of de producten niet in nieuwe en originele staat zijn.

4. Zorg ervoor dat het (de) product(en) aan ons worden geretourneerd via ondertekend voor levering en dat een certificaat van verzending is verkregen. We aanvaarden geen aansprakelijkheid voor producten die tijdens het retourproces beschadigd zijn geraakt tijdens het transport, dus zorg ervoor dat de verpakking en de leveringsmethode veilig zijn.

5. De verzendkosten van uw oorspronkelijke bestelling worden niet gerestitueerd.

6. SPECIALE Retouren Opmerking: Retourneer uw product(en) niet zonder eerst contact op te nemen met onze klantenservice. We zullen je een specifiek retouradres bezorgen. (Retourzendingen mogen niet worden verzonden naar het verzendadres dat op het pakket staat vermeld)

7. SPECIALE Contactlenzen Opmerking: Als u defecte contactlenzen ontvangt, gooi deze dan niet weg. Veel fabrikanten eisen de originele defecte lenzen voor een volledige retour. Als de lenzenfabrikant het ermee eens is dat de lenzen inderdaad defect zijn, kunnen we een volledige terugbetaling doen.

8. Houd er rekening mee dat uw 100-dagen omruiling alleen van toepassing is 100 dagen nadat uw artikel is verzonden. Omdat we retourzendingen per geval behandelen, staan we maximaal één omruiling per product toe.

9. Let op: zodra u het 100-dagen restitutiebeleid aanvraagt, bent u aansprakelijk voor alle kosten (inclusief verzending, verpakking en levering) totdat de geretourneerde goederen zijn ontvangen door SmartBuyGlasses.