Met vertrouwen winkelen bij SmartBuyGlasses

100 dagen retourbeleid

Al onze designerbrillen, brillen op sterkte en contactlenzen kunnen binnen 100 dagen na ontvangst van de zending worden geretourneerd en u kunt beslissen of u een terugbetaling of een omruiling voor een ander(e) artikel(en) wenst.

Dien een retouraanvraag in en onze klantenservice zal een retourautorisatie voor uw bestelling aanmaken en u voorzien van de instructies om de artikel(en) te retourneren.

Voorwaarden voor aanvaarding

  • Het/de artikel(en) moet(en) worden geretourneerd in de originele staat en verpakking met alle bijgesloten labels en accessoires.

  • De retouraanvraag hieronder moet zijn ingediend en goedgekeurd voor de terugkeer van een item.

  • Alleen verzegelde doosjes worden aanvaard voor het terugsturen van contactlenzen.

  • Kosten in verband met uitgaande verzending en verzendingsbescherming kunnen niet worden gerestitueerd. Ook de kosten voor het terugsturen zijn voor rekening van de klant en worden niet terugbetaald.

Retouraanvraag

Veelgestelde vragen

Waar Kan ik mijn bestel-ID vinden?

Uw bestel-ID is te vinden op de bevestigingsmail of in elke bestelling e-mail updates ontvangen van ons. Het bestaat uit twee letters, gevolgd door 10 numerieke cijfers, en dan nog een of twee letters. Het zal er zo uitzien: ND0123456789G.

Het ziet er dus ongeveer zo uit: NL0123456789G.

Is het retourbeleid van toepassing op lenzen op recept?

Ja, ons 100 dagen retourbeleid is van toepassing op al onze producten.

Ik heb de verkeerde keuze gemaakt. Mag ik mijn bril terugbrengen als ik ze niet mooi vind?

Absoluut, je kunt je bril terugbrengen als je ze niet leuk vindt of als ze niet goed passen. Vergeet niet dat ze moeten worden geretourneerd binnen 100 dagen na ontvangst van de verzending en de retour verzendkosten zal worden op kosten van de klant en niet worden gerestitueerd.

Waar Kan ik mijn bestelling retourneren?

Het retouradres zal worden verstrekt op basis van uw locatie. Na het indienen van uw retourverzoek stuurt onze Klantenservice maakt een retourautorisatie voor uw bestelling en stuurt u een e-mail met de retourinstructies.

Stuur de bestelling niet terug naar het verzendadres vermeld op het pakket of zonder het retourverzoek eerst in te dienen.

Ik heb een defect product ontvangen, wat moet ik doen?

Als het product gebreken vertoont, defect is, of anders is dan het product dat u hebt besteld, dient u een retouraanvraag in zodra u het probleem opmerkt.

Selecteer bij het indienen van het retouraanvraag de juiste reden, ofwel 'Beschadigd bij aankomst' of 'Verkeerd artikel geleverd'. Foto's zijn essentieel om de retouraanvraag te verwerken.

Zodra u een retouraanvraag hebt ingediend, neemt onze klantenservice contact met u op om een vervangend artikel of een volledige terugbetaling te regelen.

Wat moet ik doen nadat ik een retouraanvraag heb ingediend?

Nadat je het verzoek tot retournering hebt ingediend, kun je altijd contact met ons opnemen. Onze klantenservice zal contact met je opnemen en een omruiling of terugbetaling voor je regelen.

Verder Winkelen