Winkel met vertrouwen bij SmartBuyGlasses

24 Maanden Garantie

We bieden een exclusieve garantie van 24 maanden vanaf de aankoopdatum tegen alle fabrieksfouten op al onze monturen, zonnebrillen en glazen op sterkte.

Onder gebreken van de fabrikant wordt verstaan ​​gebreken of gebreken die voortkomen uit het fabricageproces. Normale slijtage, onopzettelijke schade door hantering of oneigenlijk gebruik vallen niet onder de dekking.

Houd er rekening mee dat contactlenzen worden geleverd met een garantie van 3 maanden die fabrieksfouten dekt.

Algemene voorwaarden

  • Deze garantie dekt geen: krassen op zonnebrilglazen of glazen op sterkte; schade veroorzaakt door een ongeval, misbruik, verwaarlozing, schokken, onjuist gebruik of opslag van het product; modificaties of reparaties van derden, evenals alle schade veroorzaakt door algemene dagelijkse slijtage.

  • Wij bieden geen reparaties aan. Als uw garantieclaim wordt goedgekeurd, moet u het defecte artikel retourneren en krijgt u een vervangend artikel.

  • Als er een vervangend product wordt geleverd, valt dit alleen onder de garantie voor de resterende periode van de oorspronkelijke garantie.

(ALLE GARANTIECLAIMS ZIJN ONDERWORPEN AAN EEN INDIVIDUELE BEOORDELING)

Een garantieclaim indienen

Veel Gestelde Vragen

Waar kan ik mijn Order-ID vinden?

Na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u binnen 24 uur een e-mail met daarin uw unieke bestelnummer. Het bestaat uit twee letters, gevolgd door 10 numerieke cijfers en dan nog een of twee letters.

Het ziet er dus ongeveer zo uit: NL0123456789G.

Welke gebreken vallen onder de garantie?

De garantie dekt alleen fabrieksfouten, dat wil zeggen gebreken of defecten die voortkomen uit het fabricageproces. Enkele voorbeelden staan ​​hieronder:

  • Delaminatie en/of afbladderen van de coating van de zonnebrillens
  • Bubbels of onvolkomenheden in de lenscoating
  • Voortijdige schilfering of verslechtering van de framecoating
  • Soldeerfouten van scharnieren en/of de loop

Deze garantie dekt geen: krassen op zonnebrilglazen of glazen op sterkte; schade veroorzaakt door een ongeval, misbruik, verwaarlozing, schokken, onjuist gebruik of opslag van het product; modificaties of reparaties van derden, evenals alle schade veroorzaakt door algemene dagelijkse slijtage.

Krijg ik mijn geld terug als mijn garantieclaim wordt goedgekeurd?

Als uw garantieclaim wordt goedgekeurd, moet u het defecte artikel retourneren en krijgt u een vervangend artikel. Restituties zijn niet inbegrepen als onderdeel van de garantie.

Hoe lang valt mijn product onder de garantie?

Als u een bril, zonnebril of lenzen op sterkte koopt, valt uw product gedurende 24 maanden vanaf de aankoopdatum onder ons garantiebeleid. Het product is beschermd tegen alle gebreken van de fabrikant.

Contactlenzen zijn gedekt voor 3 maanden vanaf de aankoopdatum.

Ik heb een defect product ontvangen, wat moet ik doen?

Als het product gebreken vertoont, defect is of verschilt van het product dat je hebt besteld, dien dan een retourverzoek in zodra je het probleem opmerkt.

Selecteer bij het indienen van het retourverzoek de juiste reden, ofwel 'Beschadigd bij aankomst' of 'Onjuist artikel geleverd'. Foto's zijn essentieel om het retourverzoek te verwerken.

Zodra je het retourverzoek hebt ingediend, zal onze klantenservice contact met je opnemen om een ​​vervanging of volledige terugbetaling te regelen.

Verder Winkelen