SmartBuyGlasses Help Center
DOORGAAN MET WINKELENKlantinformatie
SmartBuyGlasses hecht enorm veel belang aan klantenservice en klantentevredenheid, door de hoogste kwaliteit aan brillen, zonnebrillen en contactlenzen te garanderen. Voor zowel nieuwe als terugkerende klanten is er het help center, waar u een antwoord op al uw vragen kunt vinden. Wij zijn hier om u te helpen!
Onze meest populaire FAQ's.
- Hoe verzekert SmartBuyGlasses kwaliteit?
- Wat is de authenticiteitsgarantie van SmartBuyGlasses?
- Welke voorschrift gegevens heb ik nodig om te bestellen?
- Hoe plaats ik een bestelling?
- Hoe werkt het retourbeleid?
Nog altijd niet het juiste antwoord gevonden? Hier zijn enkele snelle oplossingen die u misschien kunnen helpen:
- Wat is het beleid op vlak van annulering, garantie en omruilen?
- Ik heb een fout gemaakt bij mijn bestelling. Wat doe ik nu?
- Ik ontving een beschadigd of fout product. Wat doe ik nu?
- Waar vind ik de waarden voor mijn contactlenzen?
Bedankt voor het winkelen bij SmartBuyGlasses. Voer uw bestelling in Bestelnummer om de bestelstatus te raadplegen:
Contactinformatie
Ons vriendelijke team helpt u graag tijdens onze kantooruren. Deze kunt u rechts vinden. Bij SmartBuyGlasses waarderen we onze klanten en zorgen we ervoor dat uw vragen beantwoord worden!

Hoe contact op te nemen?? | |||
---|---|---|---|
![]() | E-mail ons: | ||
![]() | Aanvraag om teruggebeld worden door onze gecertificeerde opticien: | ||
![]() | Onze kantoren in de regio |
Heeft u een vraag?

Bedankt!
Uw bericht is succesvol verzonden.
U kunt binnen enkele uren een antwoord van onze klantenservice verwachten. De meeste e-mails worden binnen 8 uur beantwoord.