Contact ons
Eenvoudige oplossingen
Schrijf u hier direct in op onze website.
Nadat je je bestelling bij ons hebt geplaatst, maken we automatisch een account aan en sturen we je een activatiemail.
Daarom hebben we de volgende lijst gemaakt om het geheel eenvoudiger te maken. Klik op "Lees meer" om meer te weten te komen.
We hebben ook verschillende verzendlocaties over de hele wereld, waaronder Italië, Hong Kong, Australië en de VS (een locatie voor dropship-partners).
Sinds 2006 verzenden we naar meer dan 100 landen over de hele wereld.
We verzenden uw bestelling vanuit een van onze 4 logistieke faciliteiten over de hele wereld, afhankelijk van waar het product oorspronkelijk vandaan komt. Ons doel is om het product zo snel en efficiënt mogelijk bij u te krijgen!
Houd er rekening mee dat de levertijd bovenop de verwerkingstijd van uw bestelling komt en begint vanaf de datum dat we het artikel verzenden.
Onze enige uitzondering: houd er rekening mee dat we geen Braziliaanse douanerechten of belastingen terugbetalen. Vanwege de aard van de Braziliaanse handel regelgeving zijn alle klanten in Brazilië volledig verantwoordelijk voor eventuele douanerechten of belastingen.
Het ziet er dus ongeveer zo uit: NL0123456789G.
Als je de bevestigingsmail van je bestelling niet hebt ontvangen of deze per ongeluk bent kwijtgeraakt, neem dan gewoon contact met ons op en we kunnen je helpen bij het vinden van de bestelgegevens.
Als uw pakket echter al is verzonden, kunnen we helaas geen wijzigingen aanbrengen in uw bestelling. U moet contact met ons opnemen wanneer u uw pakket ontvangt om het retourneren of ruilen te regelen.
Als je de bevestigingsmail van je bestelling niet hebt ontvangen of deze per ongeluk bent kwijtgeraakt, neem dan gewoon contact met ons op en we kunnen je helpen bij het vinden van de bestelgegevens.
RETOUR elk product van SmartBuyGlasses binnen 100 dagen na ontvangst van uw bestelling:
→ Volledige restitutie wordt aangeboden voor product(en) in ongebruikte staat en met originele verpakking van SmartBuyGlasses
→ Alle enkelvoudige, progressieve brillen op sterkte kunnen alleen worden geretourneerd als ze in ongebruikte en originele staat zijn
Wilt u een retouraanvraag indienen, klik dan HIER.
We staan achter je!
Vraag onze opticien
Request Call Back from our
Gecertificeerd Opticien
Ons vriendelijke serviceteam staat tijdens onze reguliere openingstijden voor u klaar.
Bij Smartbuyglasses waarderen we onze klanten en zorgen we ervoor dat u de antwoorden kunt vinden die u zoekt!


Bedankt!
Uw bericht is succesvol verzonden.
U kunt binnen enkele uren een antwoord van onze klantenservice verwachten. De meeste e-mails worden binnen 8 uur beantwoord.
Uw aanvraag is succesvol ingediend!